BORDER TERRIER GENA
 
Heisan!

Dette er min første "post"...spennende og samtidig litt skummelt.
Matmor, kosetante og kosemor hadde bestemt seg for en gåtur.  Det viste seg at vi skulle på ordentlig kafebesøk....spennende.  Snøfte og jeg lå å så på trafikken under bordet mens menneskene drakk noe varm, tror det var noe matmor kaller kaffe og kakao.  Snøfte Theo og jeg ble veldig oppmerksom på at det kom noe spiselig på bordet også.  Veldig veldig godt luktet det....matmor kaller det vaffel og siden jeg var flink, fikk jeg smake.  Gjett om det smakte HIMMELSK, nam nam!!

Nå er vi hjemme hos kosetante og jeg ligger på fanget hennes og koser meg slik en diva bare kan gjøre. Jeg vet hva jeg skal drømme om i natt....en stor stor stabel med vaffel.
Kosemor
10/1/2011 06:26:54 pm

Du har fått deg en flott hjemmeside. :)

Reply
10/1/2011 08:46:27 pm

Vilken fin sida "vår" söta Gena har fått... Ser fram emot att läsa om hennes äventyr...

Reply
morgan
11/1/2011 01:52:14 am

Hejsan

Gena är mamma till min BT Troll trevligt att se att hon har det så bra, spännande. kommer ev att åka till Norge och arbeta lite i juni, var håller ni till någonstans?
Trolls Husse /Morgan

Reply
Astrid
11/1/2011 02:34:21 am

Så morsom og fin side Wivi :)) Kjempefin !

Reply
Wivi - genaes matmor
11/1/2011 04:19:23 am

Hei Morgan! Så spennende, hadde vært gøy å møte Troll :). Jeg bor i Hønefoss, ca. 50 min med bil fra Oslo.

Send meg gjerne en mail, så kan vi holde kontakten. Min mail er: [email protected]

Reply
Morgan
11/1/2011 07:44:19 pm

Fantastisk fin hemsida, kul med egagerade hundägare, ska bli spännande att följa henne...
/M

Reply
Rockamore Ture
12/1/2011 04:23:51 am

Hej!

Kul att du flyttat till Norge. Jag ser på bilderna att vi är lika. Puss på nosen från din son Ture.

Reply
Helene
13/1/2011 02:29:56 am

Jag och Kira kommer följa dig i alla dagar Gena , vi saknar & älskar dig massor

Reply
Sonja
19/1/2011 05:00:00 am

Så fin side til hunden da Wivi-Ann, titter straks innom igjen :-)

Reply



Leave a Reply.