BORDER TERRIER GENA
 
Dagen ble litt annerledes enn jeg forventet når jeg våknet idag. Matmor Wivi hadde snakket med en Stein og de hadde bestemt at jeg skulle sjekke tennene mine idag. Rene og hvite tenner er et must for en diva, så jeg hadde egentlig ikke helt imot at jeg skulle få fikset litt på tannpryden.

MEN...Stein oppdaget noe som gjorde dagen litt mer vond enn bare litt ising etter fjerning av tannstein. Jeg hadde brukket litt av en tann og dermed måtte vi gjøre noe med den. Etter litt diskusjon endte det opp med at tannen måtte trekkes, var visstnok best slik at jeg skulle slippe betennelse og vondt.

Picture
Her har dere tannen som forsvant. Matmor fikk litt sjokk hvor lang tanna var. 

Picture
Nå har jeg kommet meg etter sjokket over å miste en tann. Ble litt sutrete og lei meg, så jeg fikk lov til å gjøre som jeg ville en stund.

Matmor Wivi har en ny avtale med Stein på mandag, vet ikke helt om jeg har helt lyst til å være med.  Men, når jeg tenker meg litt om...hadde jeg det egentlig veldig ålreit hos dyrlegen også.  Egen dyrepasser som passet på meg til matmor Wivi hentet meg, Jeg likte dyrepasseren, hun var veldig veldig snill og jeg fikk lov til å kose masse på fanget hennes.  

Jeg får tenke på det, kanskje det er mer kos å få hvis blir med på mandag?




Leave a Reply.