BORDER TERRIER GENA
 
Idag fyller jeg 4 år. Dagen startet med at jeg ikke orket å stå opp kl. 06.00 og matmor måtte bære meg ut. Jeg forsøkte å overtale Oddvar til å la meg ha en hjemmedag med sofa og kos, men ble gjennomskuet - det var ikke mulig å skulke jobben.  Veldig glad for at ingen så meg, for det er vel ikke akkurat normalt for en border å være syvsover.

På jobb ble jeg overrasket med noen godsaker....brød med leverpostei, nam nam.  Det ble litt leverpostei i barten, men pytt. :) Når jeg kom hjem lå et deilig bein og ventet på meg. Så da ble alt tilgitt...folkens, sjekk det beinet!!
Picture
Helene
24/1/2011 03:37:53 am

Gratulerar med dagen min vackra lilla norske tispe *s* jag hoppas och vet att du kommer få det dejligt med Wivi & Oddvar även om dom står opp okristligt tidigt om morgonen <3 <3 <3

Reply
zelma
24/1/2011 03:54:07 am

Så heldig du er som får sove til kl 6, jeg må opp kl 5 og da er jeg trøtt da.
Grattis med dagen:-D

Reply



Leave a Reply.