BORDER TERRIER GENA
 
Sliten mamma på jobb.....
Picture
Tirsdag 1. mars 2011 nedkom jeg med en sokk til min matmor store fortvilelse.  Min matmor Wivi har vært endel opptatt siden siste blogg og  har nok hatt litt dårlig samvittighet ovenfor meg og trodd at jeg har vært litt deppa fordi hun har vært bl.a. i Tyskland.   Det hun ikke visste var at mine hormoner har vært litt løpske, ;)
Sånn blir det vel når man møter en så kjekk labradorgutt, hehehe....


Her har dere bilde av meg på kontoret, sliten etter å ha passet på en sokk hele natten. Jeg måtte bæres ut og har stort sett pepet og vært urolig for sokken min som måtte bli igjen hjemme.

Ellers kan jeg fortelle at vi har rukket å gjøre endel da, selv om matmor Wivi har litt dårlig samvittighet ovenfor meg.  Etter at hun kom hjem fra Tyskland, var vi med Lillian/Geir på utstilling.  Lillian er min faste skjønnhetspleier og sørger for at jeg er nynappet og striglet i alle kunstens regler. Litt bortskjemt, eller...hehehe

Dessverre for matmor Wivi, var jeg nok allerede her begynt å kjenne meg gravid....så det ble ikke noe stor suksess. Dommeren som kikket på meg mente jeg manglet gnist, noe som var helt riktig kl. 10.00 om formiddagen.  Da sover nemlig fine gravide frøkner!!   Det ble bare en blå sløyfe, noe egentlig matmor Wivi er stolt over.  Hun har nemlig ingen sløyfer.


Jeg har også vært med på noe de kaller å gå på langrennski.  Jeg syns ikke matmor går, hun løfter jo ikke beina. Ikke er det veldig moro heller når jeg har kjempefart nedover bakken, for så å se at matmor klarer å holde følge med meg.  Jeg har ikke helt vent meg til at matmor Wivi er like rask som meg....hun skal etter mine kalkulasjoner ikke greie å holde følge med meg. 

Vi har også rukket å være på noen leteaksjoner allerede i år.  Mest er det masse styr for matmor, telefoner og pcer etc. som skal inn i bilen.....jeg som skal være med etc...for så å få melding om at, yezzz..personen er funnet i god behold og vi kan returnere til der vi reiste ifra. Det ser veldig moro ut å være sånn redningshund, men også veldig krevende.   

Men nå vil jeg hjem til sokken min...sier nå klart ifra til matmor Wivi at NÅ skal vi hjem! Oppdatering om nurket kommer snart, akkurat nå har jeg melkespreng og veldig veldig klar for å se til valpen min. :)




Picture
Helene
3/3/2011 02:45:48 am

Å sötaste lilla Gena , grattis till din fina bebis. På dagen ett år efter Kira fick sina valpar , varav en bor i Norge. Förstod inte riktigt hur du lyckades att få ett blått band på utställningen men man måste "pigga upp dig lite innan" så DU tycker det är roligt (kul på svenska)

Reply



Leave a Reply.