BORDER TERRIER GENA
 
Picture
Heisan!
Her sitter jeg på kafe og ser på livet. Det var jo en kjempefin vårdag og det var masse liv ute. Både andre vofser og mennesker.  Jeg synes det var spennende; masse gode lukter, snille mennesker som synes jeg var veldig pen og ville klappe meg.  Jeg gjorde meg litt til da..og hehe, sjarmerte de helt i senk. Gjorde det samme i dyrebutikken, endte da opp med et par struper. Nam nam...

I morgen er det ut i skogen og jobbe litt. Vi skal visstnok gå spor.  Jeg håper det blir fuglespor, men har en mistanke om at jeg ikke får mitt ønske oppfylt der. Bilder og rapport kommer...

Nå skal jeg kose meg, har fått innvilget en 1/2 strupe, den andre halvparten må jeg se langt etter. Jeg satte opp et "mener du virkelig at jeg ikke skal få hele"-ansikt, men matmor Wivi la den andre halvdelen i namnam-boksen.  Da ble jeg fornærmet, slapp den halvdelen jeg hadde fått og løp ut i stua og opp i sofaen. Men matmor Wivi kom etter meg med den delen jeg hadde fått....så nå ligger jeg å tygger, men er fortsatt litt sur på matmor Wivi.





Leave a Reply.