BORDER TERRIER GENA
 
Endelig back on track igjen...Matmor Wivi har hatt det litt travelt og ikke hatt mulighet til å føre pennen for meg her på bloggen min.  Status nå er at jeg har fått løpetid, noe gjorde at matmor forsvant ut på shoppingtur. Borte er alle mine pipeleker, tror jeg har sånn nogenlunde peiling på hvilket skap de er blitt plassert i, og inn kom "kong", tennisballer og dette "dog it"  brettet.

Ikke fortell matmor at jeg ikke er så intelligent som hun tror, selv en Chihuahua kan finne biter av deilige svenske kjøttboller under disse plastikk-koppene. Uansett er det gøy å leke med dette brettet. Vel leke er ikke akkurat det jeg tenker på når jeg ser det...mer heller mat og masse ros. 

Ellers er dagene mine preget av å gå i bånd.  Litt kjedelig, men i følge matmor strengt nødvendig slik at jeg ikke roter meg borti noen karer og havner i "uløkka".  Valper var visstnok ikke aktuelt nå.  Dog finner jeg de kjekkeste karene uansett...akkurat nå har jeg en ganske heftig flørt med en labradorgutt.  Vi har avtalt å møtes rundt/ved brua nesten hver dag og han blir bare mer og mer ivrig etter å hilse/se meg.  Matmor Wivi er ikke helt begeistret over mitt valg av kjæreste, men pytt...er han kjekk, så er han kjekk!!



Helene
22/1/2011 02:45:59 am

Så underbart att se henne in action *s* Tack

Reply
Helene
23/1/2011 06:03:32 pm

GRATTIS PÅ DIN 4 ÅRS DAG MIN "LILLA" BLOMMA Du kommer få det bästa livet som någon border terrier kan önska sig , lev väl o njut av ditt "nya" liv och med din nya flock Wivi & Oddvar mfl älskade Gena

Reply
31/5/2012 09:53:38 am

Nice info dude

Reply
2/9/2012 04:30:19 am

is quickly

Reply



Leave a Reply.