BORDER TERRIER GENA
 
Matmor Wivi har tenkt veldig idag. Hun er veldig i tvil om hun skal melde meg på en liten utstilling. Jeg er veldig pen, hehe...det vet jeg jo, men matmor Wivi er ikke helt sikker på at utstilling er hennes greie som hun sier.  Lillian, det menneske som foretar skjønnhetspleien, les nappingen, mener jeg burde være med på noen norske utstillinger også.  Matmor Wivi må snart bestemme seg for om hun skal melde meg på eller ikke.....  Jeg tar livet med ro, slik en ordentlig primadonna skal gjøre.  Tror matmor Wivi forstår at jeg skjønner hva hun prater med meg om...jeg forsøker å gi inntrykk av det her jeg ligger å skakker på hodet. ;)

Blir spennende å høre hva som skjer...kanskje ser du meg på en utstilling.  Men jeg blir ikke sur om jeg ikke får vist meg frem heller....jeg har jo mange mennesker rundt meg som synes jeg er verdens nydeligste hund uansett. ;)

Helene Avitan Okoh
12/1/2011 05:47:17 am

Nu hör det till saken att Gena är SUCH dvs svensk utställningschampion sedan 090613 och borde väl kunna sno åt sig ett norskt championat lätt som en plätt så fin "tipse" som hon är, dessutom älskar hon att gå i ringen om man INTE tränar på det innan *s'

Reply
elin ruud
13/1/2011 09:33:28 pm

Nå har vi vel blitt enig om at ei utstilling eller to skal det bli, hehe.

Reply
Gunn
22/1/2011 03:49:39 am

Kjenner en liten, søt og ung Borderterriergutt på Lørenskog. Du kan få tlf-nr, hvis du trenger ny kavaler;-)

Reply



Leave a Reply.